حساب بانکی اینترنتی در OkPay
 
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
 
 
پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, :: 2:2 ::  نويسنده : امیر

بنا به درخواست دوست عزیزم این بانک اینترنتی که خودم از اون تاحالا 500 یورو برداشت داشتم رو معرفی کنم.

Okpay هم برای حسابهای تجاری و هم برای حساب های شخصی امکانات نایاب فراهم کرده است.

<<این بانک برای ایران تحریم نیست و خیلی راحت میشه باهاش کار کرد>>

<<زبان این سایت رو میشه فارسی کرد>>

ویژگی های این سیستم OkPay عبارتنداز:

عملیات کلی

اضافه کردن پول - برای راحتی شما، OKPAY گزینه های گوناگون واریز را ایفاء کرده است: کارت اعتباری یا دبیت، انتقال ارزی بانکی، پول الکترونیکی و غیره.

برداشت پول - انتقال سرمایه به یک حساب بانکی در USD، EUR یا یک ارز دیگر. درخواست های برداشت انتقال ارزی، توسط مدیران OKPAY در ساعات کاری پردازش می شوند.

عملیات پول الکترونیکی OKPAY

ارسال پول - به یک کاربر دیگر OKPAY یا به هر کسی با دانستن تنها آدرس ایمیل گیرنده، سرمایه ارسال کنید. اگر با موفقیت انجام شود، عملیات پول را فورا انتقال می دهد.

پرداخت انبوه - پرداخت انبوه اجازه ی انجام پرداخت های متعدد را فورا می دهد، از این رو صرفه جویی در زمان، پول و نبود هیچ زحمتی برای ارسال جداگانه ی سرمایه به هر گیرنده.

درخواست پول - یک صورت حساب بسازید که در حساب پرداخت کننده ظاهر خواهد شد. گیرنده ی صورت حساب می تواند درباره صادر کننده ی صورت حساب (شما) بیشتر بداند، پرداخت را انجام، پرداخت را موکول یا صورت حساب را کلا رد کد.

انتقال داخلی - یک انتقال داخلی سرمایه، بین کیف های پول حساب تان انجام دهید.

تبدیل ارز - پول در حساب تان را تبدیل کنید از USD به EUR، از EUR به GBP، یا تقریبا به هر ارز قابل تبدیل دیگر.

لینک ثبت نام کلیک کنید:

 

Sign up for OKPAY and start accepting payments instantly.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آهنگ جدید و بسیار زیبای بهـزاد رئیسی با نام دسـتا بالا , با سه کیفیت متفاوت ... آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا شیری به نام جدایی بسه , با سه کیفیت فول آلبوم حمید عسکری این فول آلبوم شامل کل آهنگ های حمید عسکری می باشد برای دانل دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید خراطها « چرا بهونه میگیری» چهار آهنگ جدید و فوق العاده سعید ذوالفقاری " نفسم , بمون همیشه , برس به دادم , س آهنگ جدید و بسیار زیبا از علیرضا بلوری به اسم حال چشمات آهنگ جدید و بسیار زیبای ساسان سورانی با نام چتر , با سه کیفیت متفاوت ... دانلود آلبوم بی کلام پاپ و رپ با تنظیم احسان انوری دانلود آهنگ آرش احمدی و حسین صفری به نام بعد مرگم دانلود آهنگ بردیا حق شناس به اسم نمیشه دانلود آهنگ جدید مهدی میرزایی دانلود آهنگ آیدین مفرد و صادق هدایتی دانلود موزیک ویدیو مژده به نام Runaway دانلود آهنگ حمید رضا علیخانی با نام من و تو دانلود آهنگ آیین و رضا شوالیه به نام بس کن دانلود آهنگ Alisin به نام حس کن دانلود آهنگ کاوه ایرانی با نام خدا حافظی
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس vitrinmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان